سلام

مکان برگزاری کجاست؟

در گام اول لازمه بدونید این دوره ی صداسازی در شهر #همدان برگزار میشه. چون من #فعلا فقط در همدان امکان برگزاری کلاس رو دارم.

زمان برگزاری در چه ساعت ها و چه روزهایی است؟

برنامه ریزی به این صورت هست که در دو ماه این دوره برگزار بشه. در هر ماه 3 هفته و از هر هفته روز جمعه و در هر روز جمعه دو جلسه رو برای برگزاری کلاس انتخاب کردیم که اگر از شهر دیگه ای قصد آمدن به همدان داشتید مشکلی برای حضورتون پیش نیاد. به طور مثال اگه از نیمه دوم تیرماه دوره آغاز بشه، 22 تیرماه دو جلسه در صبح و عصر داریم، 29 تیرماه هم دو جلسه و 5 مردادماه هم دو جلسه که مجموعا میشه شش جلسه در ماه اول. یک هفته به شما استراحت می دهیم تا تمرین ها رو انجام بدید و کمی هم فضای ذهنی تون برای ادامه کلاس آماده بشه، سپس ماه دوم از 19 مرداد شروع میشه، در 26 مرداد هم دو جلسه داریم و دو جلسه ی پایانی هم در 2 شهریور برگزار میشه. مجموعا 12 جلسه در 6 هفته برگزار میشه.

چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

این دوره ی صداسازی برای تمامی کسانی که علاقه به خواندن و صداپیشگی در هر زمینه و ژانری دارند کاملا مفید و تضمینی هست؛ صداسازی به هر کسی که علاقه به خواندن داره این امکان رو میده که تکنیک های مختلف رو یاد بگیره و از صدای خودش (که حتی ممکنه جنس ضعیفی هم داشته باشه) بهترین استفاده ها رو ببره.

آیا دوره تضمینی است؟

البته تضمینی بودن این دوره 50 - 50 بین ما و شما تقسیم میشه. 50 درصدش رو ما تضمین می کنیم که بهترین، به روزترین، کارآمدترین و در عین حال حرفه ای ترین تمرینات و تکنیک ها رو به شما آموزش میدیم. 50 درصد باقی مانده هم بستگی به تلاش و تمرین خودتون داره که اگر کاملا دقیق تمرینات رو انجام بدید، شک نکنید که بعد از این دوره برای همیشه با آسیب ها و چالش های صدا خداحافظی خواهید کرد.

شهریه ی این دوره چقدر است؟ چگونه پرداخت کنیم؟

ما برای هر جلسه از کلاس که بالغ بر دو ساعت و نیم هست و مجموع جلسات مون میشه 30 ساعت، کمترین هزینه ی ممکن رو که 40 هزار تومان هست در نظر گرفتیم. یعنی شما به ازای دو ساعت و نیم کلاس فقط 40 هزار تومان پرداخت می کنید! بنابراین مجموع هزینه ی 12 جلسه کلاس حرفه ای صداسازی، واقعا باور نکردنی هست: 480 هزار تومان.

چطور ثبت نام کنیم؟

برای اینکه جزء 10 نفر شرکت کننده ی کلاس باشید، لازم هست ابتدا ثبت نام خودتون رو قطعی کنید. برای نهایی شدن ثبت نام، یک سوم هزینه ی کل شهریه رو بایستی پرداخت کنید که میشه 160 هزار تومان. به راحتی و با امنیت کامل می تونید از طریق این لینک هزینه ی رزرو ثبت نام رو واریز کنید: کلیک کنید

پس از اینکه ثبت نام قطعی شد در هفته ی اول حضورتون بایستی باقی مانده مبلغ شهریه ی کلاس که 320 هزار تومان هست رو پرداخت بفرمایید. چنانچه این امکان برای شما وجود نداشت که این مبلغ رو کامل پرداخت کنید می تونید در هفته ی اول (ماه اول) 160 هزار تومان و در هفته چهارم (ماه دوم) 160 هزار تومان باقی مانده رو واریز بفرمایید.

اگر هم این امکان برای شما فراهم بود که مبلغ شهریه رو به صورت کامل بپردازید دیگه هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

در هر حال، برای پرداخت هزینه حتما از این لینک استفاده کنید:

در هنگام پرداخت هزینه هم حتما نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه رو بنویسید؛ این رو هم قید کنید که شهریه دوره صداسازی حضوری.

چه مواردی رو به شما آموزش میدیم؟

جلسه اول: آشنایی + مقدمات صداسازی

جلسه دوم: مقدمات صداسازی + تنفس دیافراگمی

جلسه سوم: گرم کردن دیافراگم + فنّ بیان + اکسنت گذاری واژه ها + تمرینات فنّ بیان

جلسه چهارم: ویبراتو + آموزش تحریر در سبک های مختلف + ایجاد انعطاف و هارمونی در صدا

جلسه پنجم: گرم کردن صدا + سرد کردن صدا + اصلاح صدای تو دماغی + تبیین جایگاه صحیح حنجره در خوانندگی

جلسه ششم: رزونانس + صدای سینه + صدای میانی + صدای سر + صدای میکس

جلسه هفتم: کنترل و تمرکز بر شدت (حجم) صدا + راهکارهای کنترل لرزش و لغزش صدا + برطرف کردن صدای هوادار + تمرینات زیپ کردن (بستن) تارهای صوتی

جلسه هشتم: پایین آوردن حنجره + برداشتن فشار از روی صدا در نت های بالا و پایین + برطرف کردن فالش و خروسک از صدا

جلسه نهم: تقویت درجه های بَم (Bass) و زیر (Tenor) + تزریق آرامش به صدا + تقویت طنین صدا

جلسه دهم: افزایش ارتفاع صدا + گلیساندو + آزاد و رها کردن صحیح صدا

جلسه یازدهم: تغذیه خواننده حرفه ای + تعیین گام استاندارد و اندازه ی صدا + بیان تکنیک های مهم در خوانندگی

جلسه دوازدهم: خواندن و رفع اشکال + ارائه گواهی نامه شرکت در دوره ی صداسازی

اگر ظرفیت 10 نفره تمام بشود و دوست داشته باشیم شرکت کنیم؟

به راحتی می تونید برای دوره های بعد رزرو انجام بدید. به همون روشی که بالاتر گفتم.

سؤالی اگر داشتید در بخش نظرات همین پست ارسال کنید.